حتی بزرگترین منتقدان یا حتی منتقدان هاتتر الکترونیک آرتز نمی توانند تاریخچه این شرکت آمریکایی و همچنین برخی بازی ها یا حق رای دادن های قدیمی و دلتنگی آن و حتی کیفیت آن را زیر سوال ببرند. در عین حال ، متعصبان بزرگ EA قدیمی به سختی می توانند ت های اخیر شرکت را برای برخی از بازی های خود توجیه یا دفاع کنند (بیشتر بازی های اخیر خود را بخوانید!). همه گیمرها می دانند که شرکتهای بازی و استودیوها ، اغلب بدون در نظر گرفتن درآمد ، اندازه ، ملیت ، سابقه و سایر متغیرها ، فراز و نشیب خود را دارند. خوب این به طور طبیعی تأثیر خود را در بازی های محبوب نیز دارد. حق رای دادن هایی مانند Call of Duty ، Assassin's Creed ، Need for Speed ​​و غیره همیشه در تاریخشان ظاهر خوبی نداشته است. آنها همیشه ضعیف و سطح پایین نبوده اند! این حتی در مورد برخی از حق رای دادن های اختصاصی سونی و مایکروسافت صادق است. در نسل فعلی ، تقریباً تمام شرکتهای بازی (فعلاً از فاکتورهای آزاد استفاده می کنند) توانسته اند در برخی مقاطع زمانی از خود دفاع کنند. سال گذشته ، یوبی سافت با Assassin's Creed Odyssey و Far Cry 5 سال خوش و شادی را برای خودش و طرفدارانش رقم زد. امسال Capcom با Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 Remake در میان سایر غول های بازی تیمی قرار گرفت. اکتیویژن سال گذشته Call of Duty Black Ops IIII و امسال Call of Duty Modern Warfare را منتشر کرد تا یک بار دیگر سریال محبوب ، محبوب و منسوخ را ببینید.



سونی ، مایکروسافت و استودیوهای آنها بازی های خوب و بدی در طول این نسل داشته اند! نکته جالبی که سال گذشته مورد توجه من قرار گرفت بازگشت حق رای دادن ها بود. Assassin's Creed Odyssey به یکی از نامزدهای بهترین بازی سال تبدیل شده است. در حالی که یونیتی و سندیکا ، دو Assassin's Creed Before Origins ، یک جفت فاجعه بودند! Call of Duty Black Ops 4 بار دیگر ثابت کرد که روزهای خوش شانس بازی ممکن است ادامه یابد. Far Cry 5 به مراتب بهتر از Far Cry 4 بود و حتی Pro Evolution Soccer 2019 یک قدم جلوتر برای این سریال محبوب بود. ما همچنین نام سایر بازی های موفق مانند God of War ، Red Dead Redemption 2 و Forza Horizon 4 را از دست نمی دهیم. عناوینی که نسخه های قبلی آنها بدون شک بهترین در ژانر آنها بود. هنر الکترونیک سال گذشته سه نماینده برجسته داشت. Battlefield V ، FIFA 19 و EA Sports UFC 3. اگر می خواهیم منصفانه و بی طرف باشیم؛ محصولات الکترونیکی الکترونیک آرتز حداقل در سال گذشته بسیار قابل دفاع و قابل دفاع بوده اند. هر دو FIFA 19 ، Battlefield V و EA Sports UFC 3 می توانستند بازی های بهتری داشته باشند ، اشکالاتی داشته باشند و نقاط ضعف آنها غیرقابل انکار باشد. اما در کل و در یک بازی کاملاً خوب ، آنها توانستند طرفداران یا شاید مخاطبان خود را راضی نگه دارند. الکترونیک آرتزی در اوج ، به مراتب کمتر از Ubisoft در اوج ، اکتیویژن در اوج و غیره. اما در سالهای اخیر استودیوهای مختلف این شرکت رواج داشته است. سریال Dead Space را به خاطر دارید؟ یکی از بهترین تولیدات Survival نسل گذشته ، حتی دو نسخه اول آن تقریباً نزدیک به 2. است. در مورد سری Mass Effect چه می توان گفت؟ محصول Andromeda Mass 2 Effect Mass را فراموش کنید. Mass Effect 1 ، Mass Effect 2 و Mass Effect 3 بازی اعتیاد آور و عالی بودند. Mass Effect 3 از نظر برخی وب سایت ها به عنوان بهترین بازی سال در زمان انتشار آن در نظر گرفته شد. سریال اژدها سن را نیز نباید فراموش کرد. محصول Bioware ، البته آخرین نسخه Dragon Age: Inquisition برای PS4 و Xbox One ، یک RPG تمام عیار بود. هنوز هم بازیگرانی که سعی در الهام بخش سریال Dragon Age ندارند ، ناامید نخواهند شد. عناوینی که ما به آنها اشاره کردیم فقط چند بازی و چند نمونه از موفقیتهای قبلی EA بود. شرکتی که نام او یا به عنوان ناشر یا به عنوان یک برنامه نویس روی جلد این بازی ها ظاهر می شود. با این حال ، ت های اخیر شرکت های آمریکایی ، مدیرعامل در مورد پایان دادن به دوره داستان پردازی ، عملکرد ناامیدکننده برخی از بازی های مورد انتظار شرکت و فراموش کردن حق رای دادن های محبوب قدیمی دلایل نسبتاً قانع کننده ای برای موفقیت دارند. طی 6 سال گذشته ، این شرکت تا حد زیادی به فراموشی سپرده شده و Electronic Arts عملاً به یک شرکت منزجر کننده تبدیل شده است. حال در میان همه اینها ، برخی از کاربران نیز معتقدند که این شرکت احترام کافی برای مخاطبان خود ندارد. با توجه به چیزهایی که من شخصاً دیده ام ، نمی توانم بگویم که این کاربران بیهوده گفته اند! اضافه کردن مضامین دیگر مانند فمینیسم نیز یکی از موارد حاشیه ای برای EA است. همه اینها به همراه سایر علل احتمالی ، باعث شده است تا EA در نسل هشتم نتواند رضایت عامه مردم را به دست آورد. از طرفداران دیرینه این شرکت یک فاکتور دریافت کنید. کاربران خنثی اغلب در چند سال گذشته عملکرد کلی شرکت را رد می کنند و یا حداقل بازخورد بازی ها و اخبار مربوط به شرکت را دریافت می کنند. برخی از شکست های الکترونیک آرتز را نمی توان انکار کرد. برخی از ت های شرکت واقعاً غیر موجه هستند. اما سوال اینجاست که آیا EA واقعاً در نسل هشتم بد است؟ عناوینی مانند NFS Payback ، Anthem و Star Wars Battlefront II بازیهای دو ساله اخیر پرادا EA هستند

به نظر می رسد الکترونیک آرتز اخیراً نتوانسته انتظارات خود را برآورده کند و در حال نزولی است. اما حقیقت این است که شرکت آمریکایی نسل هشتم را خیلی بد شروع نکرد! Battlefield 4 و Dragon Age: Inquisition جزو اولین بازیهای الکترونیکی موفق Artes برای کنسولهای نسل هشتم بود. Battlefield 4 در اوایل سال جاری برای کاربران Xbox 360، PS3 و PC در دسترس بود. یک سال بعد ، در ماه نوامبر ، این بازی برای دو کنسول نسل هشتم عرضه شد. در همین زمان ، بازی استودیوی Dragon Age: Inquisition توسط Beaver Studios منتشر شد. با این حال ، Dragon Age: Inquisition به طور همزمان برای کنسول های نسل 7 و 8 منتشر شد. نسخه نسل هفتم Battlefield 4 قبلاً بازخورد مثبتی را دریافت کرده بود و توانست آن سال Call of Duty Ghosts را شکست دهد. نسخه نسل هشتم Battlefield 4 چیزی کوتاه از یک تیرانداز تمام عیار اول نیست که هم منتقدین را راضی کند و هم یک افزودنی هیجان انگیز برای تیراندازهای PS4 و Xbox One. شاید اصلی ترین عامل انتشار بازی BF4 برای کنسول نسل هشتم ، فروش سالانه این بازی برای کنسول های نسل هشتم باشد. پس از Assassin's Creed IV: Black Flag ، این Battlefield 4 بود که در بین تمام بازی های پلتفرم سریعترین فروش را داشت. رسیدن به مقام دوم در سال دوم کار آسانی نبود. البته باید به خاطر داشت که Battlefield 3 در کل فروش بهتری را ثبت کرد. سریال Dead Space یکی از بزرگترین غیبت های نسل هشتم است. جالب است بدانید که Dead Space 3 مانند Battlefield 4 منتشر شد ، اما هرگز جایگاهی از دنیای کنسول های Xbox One و PS4 را به دست نیاورد. نه تنها Dragon Age: Inquisition یکی از موفق ترین بازی های سال بود بلکه افتخار EA و BioWare در نسل هشتم نیز بود. نقش آفرینی فوق العاده موفق که همانطور که اشاره کردیم همچنان منبع اصلی توسعه روز یا RPG هایی است که در حال توسعه هستند. عنوانی که با امتیاز نزدیک به صفر تقریباً یک بازی کامل بود. یک داستان قدرتمند ، بخشی از مبارزات جذاب ، شخصیت پردازی فوق العاده ، دنیای وسیع و جزئیات و همچنین گرافیک عالی هنری برخی از نقاط قوت بازی بودند. آنها با هم ساخته اند Dragon Age: Inquisition یکی از بهترین بازی های سال. برخی منتقدان حتی معتقد بودند که Dragon Age: Inquestition گسترده ترین مطالب نقش آفرینی است که تا به امروز منتشر شده است. Inquisition قسمت جدید سریال موفقیت های Dragon Age بود. شاید اگر یک شاهکار مانند Witcher 3: Wild Hunt یک سال بعد منتشر نشد ، باز هم این بازی Dragon Age Inquestition بود که بیشترین آرا را به عنوان نقش پرفروش نسل هشتم بدست آورد. Enough of Dragon Age: Inquisition افتخار می کند ، و Game of the Year امسال بهترین بازی سال را افتخار می کند.



همکاری موفق دیگر با Electronic Arts در سال 2 ، همکاری مستقر در ایالات متحده با استودیوی Respawn Entertainment بود. این استودیو که اعضای آن نیز تجربه کار با فرانشیزهای Infinity Ward on Call of Duty را داشتند ، در سال سوم توسط کاربران مایکروسافت عنوان Titanfall را دریافت کرد. در آن زمان ، عدم انتشار Titanfall در PS4 یا PS3 موفقیت مایکروسافت بود. Titanfall در ماه مارس برای PC ، Xbox 360 و Xbox One منتشر شد. این تیرانداز آنلاین اول شخص در سال 2 Go Back یکی از سرگرم کننده ترین و سرگرم کننده ترین بازی های زمان خود بود. کسب ده ها جایزه در رویدادهایی مانند E3 2013 ، Gamescom و بازی Tokyo Game از جمله افتخارات است. Titanfall پس از آزادی با برخی از مت ها ، کار خود را پایان داد. این یک نمره بسیار خوب برای یک تیرانداز آنلاین اول شخص است. در کل ، Titanfall هم کاربران و هم منتقدان بازی را به خود جلب کرده است. اکنون ، تقریباً سه سال پس از انتشار بازی ، Titanfall همچنان یکی از دلایل محبوبیت Respawn Entertainment است. یک استودیوی نسل هشتم با همکاری الکترونیک آرتز توانسته است بازی های موفق دیگری را نیز توسعه دهد. برخلاف سال 2 ، سال 2 برای EA سال موفقی نبود. به استثنای بازی هایی که باید سالانه منتشر شوند ، EA به تازگی نسخه جدیدی از سری Battlefield را با عنوان Battlefield Hardline و Star Wars Battlefront منتشر کرده است. توسعه دهنده سابق سری Dead Space EA Redwood Shores مسئول توسعه بازی BF Hardline بود. عنوانی که نهایتا نام Battlefield را خدشه دار کرد ، فایده ای برای Artes Electronics نداشت و مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت و همچنین عملکرد فروش ایده آل نبود. البته BF Hardline که برای کنسولهای نسل 7 نیز در دسترس بود ، تغییراتی در سریال Battlefield بود. این بار در اطراف ، نسخه جدید این سریال از جبهه های نبرد خارج شده و تمرکز خود را بر مبارزه بین جنایتکاران و پلیس ها قرار داده است. ضعف گرافیکی نسبت به سایر بازی های نسل هشتم یکی از بزرگترین مشکلات بازی Battlefield Hardline بود. EA Redwood Shores که بعدها به Visceral Games تغییر نام داد ، یک استودیوی مشهور بود. Battlefield Hardline آخرین پروژه استودیو است و از 3 سال تاکنون توسط استودیو منتشر نشده است.

برگرفته شده از سایت: گیمفا

 

نگاهی به کمپانی هنرهای الکترونیکی نسل هشتم بیندازیم

پروژه‌ی شرکت GOG برای یکپارچه کردن بازی‌های تمام پلتفرم‌ها

بازی های آنلاین چگونه پدید آمدند و چه ویژگی دارند؟

، ,بازی ,های ,سال ,نسل ,یک ,نسل هشتم ,بازی های ,dragon age ,یکی از ,برخی از

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش فایل تبسم زندگی مهمونی با ما جزوه معماری سازمانی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات هنر ایمانی نمایندگی تعمیرات سامسونگ استخراج طلا و نقره منتظران حضرت مهدی علیه السلام مجله اینترنتی ایران تحقیق Content.production